Blog & Bizden Haberler

Yenilikler ve gelişmeleri takip edebilir, hekimlerimizin yazdıkları içerikler ile bilgi edinebilirsiniz.

konya-diş-hekimliği-hizmeti

Konya diş hekimliği hizmeti! – Natura Ağız ve Diş Polikliniği

Natura Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği, Konya ilinde  Konya diş hekimliği hizmeti vermektedir. Konya diş hekimi denildiğinde ilk akla gelen klinik olan kliniğimiz, birçok alanda uzman hekim kadromuz ve donanımlı altyapımız ile hizmet veriyor. Deneyimli kadromuz; ortodonti diş hekimleri, çene cerrahları, implant uzmanları, periodontolog, çocuk diş hekimleri, endodonti uzmanları, sertifikalı diş teknisyenleri ve diş sağlığı

zirkonyum diş

Konya Zirkonyum Diş

Konya Zirkonyum diş tedavisi nedir? Zirkonyum diş neye yarar? Hepsi ve daha fazlası bu başlığımızda… Zirkonyum kaplama, diş hekimliğindeki temel gereksinime sahip olan sağlamlık, estetik, doğallık ve doku uyumuna sahip olan bir üründür. Estetik diş hekimliği tarafından her geçen günde metal alt yapılı porselenler dışarıda kalıyor. Biyolojik uyumla, doğal görüntüyle, estetik ve mekanik dirençler gibi

Konya Lamine diş

Konya Lamine Diş Nedir?

Konya Lamine Diş Nedir? Sizin için anlatıyoruz. Lamine dişler, literatürde veya tv vb. ortamlarda yaprak porselen, emax porselen kaplama, tam seramik dişler veya bonding diye de geçmektedir. Konya ilinde, konya diş hekimi arıyorsanız… Diş polikliniğimizde lamine ve tam seramik dişler ve gülüş dizaynı hakkında bilgi sahibi olabilir, ayrıca ücretsiz muayene olabilirsiniz.     Son zamanlar

Konya kanal tedavisi

Konya Kanal Tedavisi ve Dolgu – Çürük Tedavisi Nasıl Olur?

Konya Kanal Tedavisi Kanal tedavisi, dişin merkezinde bulunan küçük, ipliğe benzer dokunun, tabiri caizse diş özünün çıkarılma işlemidir. Hasar görmüş olan, hastalanmış, enfekte olmuş ya da ölen pulpa çıkarıldığı zaman kalan kısım temizlenir, şekil verilir ve yeniden doldurma işlemi yapılır. Bu işlem yapıldığı zaman kök kanal da kapatılmış olur. Seneler öncesinde hastalanmış olan ya da

Konya implant

Konya implant diş tedavisi

Konya implant diş tedavisi nasıl olur? İmplant tedavisi nedir? Hepsi ve daha fazlası… İmplant, çene kemiklerinin iç kısmına yerleştirilen ve kemikteki implantın çevresinde iyileşme kendinden bir parça olarak kabul edebilmesi amaç olarak görülen ve titanyumdan yapılmış olan vida ya da kök formundaki yapılara denmektedir. İmplant diş tedavisi kişilerin korktuğu gibi ağrılı bir işlem olmamaktadır. Lokal

Diş Taşı Konya

Diş Taşı Temizliği Konya: Diş Taşı Temizliği Nasıl Olur?

Diş taşı temizliği, günümüzde kişilerin en çok başını ağrıtan unsurlardan biridir. Diş taşları, uzman kişiler tarafından gerçekleştirilecek olan tedavi ve bakımlar ile çok kolay şekilde giderilmektedir. Doğru bilgilendirmeyle düzenli kontrollerle beraber diş taşı sorununu çözmeniz mümkündür. Burada diş taşının oluşum nedenini, tedavi yöntemini ve dikkat edeceğiniz noktalar yer almaktadır. Eğer bu problemden ötürü, Konya’da iyi

bruksizm nedir

Diş Gıcırdatma Diş Sıkma: Bruksizm Hastalığı

Diş gıcırdatma diş sıkma hastalığı, literatürde karşınıza bruksizm ve clenching olarak çıkabilir. Bu hastalıktan kurtulmak için, Konya ilinde konya diş hekimi arayan hastalarımız kliniğimiz ile iletişime geçebilirler. Günümüzde çok fazla rastlanılan diş gıcırdatma rahatsızlığı kendisini iki şekilde gösterebilmektedir. Bunlardan ilki alt çeneyi, üst çeneye bastırma sureti ile alt çenenin ileri ve geri, sağa ve sola

diş beyazlatma konya

Konya Diş Beyazlatma: Diş Beyazlatma Nedir, Teknikleri Nelerdir?

Konya Diş Beyazlatma tedavisi için arayışı olan hastalarımız, Konya ilinde konya diş hekimi aradığında ilk akıllara kliniğimiz gelmektedir. Beyazlatma diş hekimi dilinde ve literatürde bleaching olarak geçmektedir. Eğer beyazlatma düşünüyorsanız bilgi için kliniğimizden ücretsiz randevu alıp muayene olabilirsiniz. Kalıcı diş beyazlatma, farklı nedenler ile renk değiştiren ve sararan dişlerin de rengini, kişiye özel olup birkaç

Konya yirmilik diş çekimi

Yirmilik Diş Tedavisi Konya: Yirmilik Diş ve Gömülü Diş Tedavisi

Yirmilik diş tedavisi nasıl yapılır? sorusunun cevabı basittir. Diş hekimliğinde üçüncü molar diş olarak geçmekte halk arasında diğer adı ise üçüncü azı dişlerdir. Bu konuda; konya diş hekimi denildiğinde ilk akla gelen klinik olan kliniğimiz, siz değerli hastalarına yardımcı olmaktan mutluluk duymaktadır. Diş çekiminin genel nedeni olan çürükler, yirmilik dişlerin çekiminde de rol oynamaktalar. yirmilik