Konya Kanal Tedavisi

Konya Kanal TedavisiÇürük ve belli nedenlerden dolayı dişlerin pulpa adı verilen sinir ve damarsal yapısı zarar görebilir. Kanal tedavisinin amacı bu bölgedeki enfekte olmuş pulpanın eliminasyonu ve mikrobial işgalden dekontamine edilmesidir. Kanal tedavisi işlemi titizlikle yapılması gereken zor bir işlemdir. Konya diş hekimi denildiğinde ilk akla gelen klinik olan kliniğimizde, mümkün olan en teknolojik yeniliklerle birlikte işlemleri uygulamaktayız.

Dişlere Ne Zaman Kanal Tedavisi Uygulanır?

Kanal tedavisi (ya da endodontik tedavi) dişin pulpa tabakasının enfekte veya enflame olduğu zamanlarda uygulanır. Enflamasyon; derin diş çürüğü, travma, önceden yapılmış başarısız kanal tedavisi, dişte bulunan bir çatlak veya delikten kaynaklanabilir. Eğer diş pulpası tedavi edilmeden bırakılırsa ağrıya ya da diş absesine neden olabilir. Diş pulpasının enfekte olması sıcak, soğuk hassasiyetiyle dişte renk değişimleriyle bellli olabileceği gibi bazen de semptomsuz olarak ortaya çıkabilir bundan dolayı rutin olarak diş hekimlerimizi ziyaret etmenizi öneririz.

Konya Kanal Tedavisi

Kanal Tedavisiyle Dişler Nasıl Kurtulur ?

Endodontik tedaviyle enflame ve enfekte olan pulpa dokusunu diş hekimi yok eder, diş kanallarını uygun ajanlarla yıkar ve daha sonra kanal boşluğunu doldurur. Böylece diş ve çevre dokular iyileşmiş olur.

Ağrı Hissedecek Miyim?

Modern teknikler ve anesteziklerle birlikte kanal tedavisi sırasında çoğu zaman hiç ağrı hissedilmez bundan dolayı konforlu bir tedavidir. Tedaviden sonra ise ilk birkaç gün dişlerde ağrı olabilir. Tedavi sonrası için hekiminizin önerdiği önerilere uyunuz. Kanal tedavisi hijyenik bir ortamda, titizlikle ve uzmanlıkla yapılması gereken bir prosedürdür. Muayene için kliniğimize bekleriz.