Konya Çocuk Diş Hekimliği

konya çocuk diş hekimliğiKonya çocuk diş hekimliği, pedodonti kliniği olarak da isimlendirilir. Konya diş hekimi denildiğinde, ilk akla gelen kliniğimiz... Çocuk diş hekimliği içinde doğru adres olacaktır. Çocuklar diğer bireylerden farklı olarak diş hekimliğinde yapılacak işlemlere uyum göstermeyebilirler. Bundan dolayı farklı yaklaşım gerektirir. Aşamaların anlatılması ve farklı isimler kullanılması gerekebilir. Çocuk hastalarda ilk gelişte muayene işlemiyle hem çocuk hasta ile iletişimin kurularak onda güven duygusunun yaratılması hem de devam teşhis ve tedavi planlaması için büyük önem taşır. Çocukla iletişim kurmak uzmanlık ve tecrübe gerektiren bir alandır eğer çocuğunuzun dişlerini rutin kontrol ettirmek istiyorsanız kliniğimize davetlisiniz.

Çocuklar ilk süt dişlerini 6-7. Aylarda çıkar. 6.-7. yaşlar da ise ilk daimi dişler çıkar. Düzgün olmayan ağız bakımıyla çocuklar da diş çürükleriyle ağrılarla yüzleşirler. Erişkinlerde olduğu gibi süt dişlerine de dolgu, kanal tedavisi ve benzer uygulamalar yapılabilir. Çocukların diş işlemlerine koopere olması için hekim kadar ebeveynlerin de yaklaşımları çok önemlidir.

Çocuk dişleri sindirimde ve daha sonra gelecek daimi dişler için yer korumada önemli rol oynarlar. Dişlerin erken kaybıyla ortodontik problemler meydana gelir. Bundan dolayı en ufak çürük bile daimi dişin sürmesi gereken yerden bir miktar azaltır. Konya çocuk diş hastanemizde ücretsiz muayene olup koruyucu uygulamalar ve çene bozukluklarıyla ilgili ücretsiz bilgi alabilirsiniz.